Stock Available

Alhamdulillah, yang sangat dinanti-nantikan telah muncul kembali… Apa tunggu lagi, jom kita borong habis-habis… 🙂

✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415 (KakNgah)

 COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Testimonial Vita C & ESP

image

Hahha… memang nampak perbezaannya kan. Bila benar-benar konsisten dengan produk, barulah nampak hasilnya. Penggunaan sesuatu produk perlu digunakan sekurang-kurangnya 3 hingga 6 bulan pertama, bukan 3 hingga 6 hari. Pengambilan air yang secukupnya juga penting untuk membantu tubuh menyerap vitamin dengan lebih baik. Pengambilan kedua-dua vitamin saling membantu dalam kesihatan dan kecantikkan kulit. Lihat, apa katanya…

image

Berminat untuk mendapatkan Vitamin C dan ESP untuk kulit anda? Hubungi KakNgah untuk order dan konsultasi percuma!


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Promo Collogen ~ 10 Dec. until 31 Dec. 2014

image

Awat noh, tetiba ja promo Collagen… hahhh, mai nak habaq mai, Shaklee nak memperbaharui lesen maka, pengeluaran Shaklee Collagen akan diberhentikan pengeluarannya buat seketika waktu, mungkin ambil masa sehingga 9 ke 12 bulan… uish… lama tu.

Tahukah Anda?

Kolagen membentuk 90% protin matriks tulang-tulang dan 2/3 dewasa tulang rawan artikular. Oleh itu, kehilangan kolagen juga boleh menjejaskan kesihatan tulang-tulang dan sesendi anda…

Kenapa Shaklee memilih sisik ikan merah sebagai bahan utama pembuatan kolagen? Ada beberapa sebab penting dan antaranya adalah:

• Kolagen hanya wujud pada haiwan dan manusia. Sisik ikan merah merupakan sumber premium kolagen. Kolagen drp ikan merah dikatakan 7x lebih berkesan berbanding kolagen daripada haiwan lain. Ia mengandungi 4000mg kolagen yang diesktrak daripada sisik ikan merah yang tulen dengan teliti. Pengambilan selama 8 minggu mampu membaiki struktur kulit dan anjalkan kulit (Ujian klinikal dah pun buktikan).

• Kadar serapan yang tinggi kerana molekul sisik ikan merah sgt ringan (1000 dalton) jadi kolagen dengan mudah akan diserap masuk ke dalam lapisan dermis kulit. Pure marine collagen yang famous (kononnya) pun mempunyai berat molekul yang tinggi iaitu lebih kurang 2000 dalton.

• Kurang pencemaran berbanding sumber kolagen lain kerana ikan merah hidup di dasar laut dengan kedalaman 5000m. Dengan kedalaman sedemikian, sudah semestinya tiada bendasing tercemar yang mengganggu ekosistem ikan merah tersebut. Segala khasiat sisik ikan merah diesktrak 100% menjadi kolagen premium untuk wanita yang sentiasa ingin kelihatan cantik.

• Sisik ikan merah mempunyai bahan yg disebut sebagai elastin. Ia membantu menganjalkan kulit dan menegangkan kulit.

Jika anda tidak mahu ketinggalan manfaat Shaklee Collagen Powder, moh kita ber’collagen’… BELI 3 PERCUMA 1 sah sehingga 31 Dec. 2014.


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Bermasker dengan Vita C & Vita E

image

Sempena ‘bulan cantik’ December nih, Kakngah nak bagi satu cara untuk melembabkan kulit muka disamping membantu membaiki kerosakan sel kulit mati. Cara yang sangat mudah dan senang…

• 1 biji Vitamin E – gunting sedikit pada bahagian buju
• 1 biji Vitamin C – hancurkan
• toner – secukupnya untuk meratakannya

— satukan ke dalam piring atau apa-apa bekas kemudian ratakan ke muka, macam tak biasa kan, hihhi… biarkan kering kemudian bilas, dah siap! Selamat mencuba… (jika kulit muka anda jenis berminyak, anda tidak digalakkan menggunakan Vitamin E sebaliknya diganti dengan GLA).

notakaki : Ini hanya cara KakNgah dan SID lain untuk menyelesaikan masalah kulit, tiada kene mengena dengan pihak Shaklee..

image

Berminat bagi mendapatkan kedua-dua vitamin? Jom buat pilihan bijak, mana mau, BELI 6 PERCUMA 1 atau BELI 2 dengan 5% DISKAUN! Hubungi KakNgah untuk order dan konsultasi secara PERCUMA.


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Bulan Cantik

Bulan Cantik! memang cantik… wanita memang tak boleh lari dari dunia kecantikkan, KakNgah pun nak cantek weihhh… hihhi… Sempena Dec. 2014 nih Shaklee bagi promo untuk semua wanita di luar sana yang memang nak selalu…selalu cantek! tak gitu adik… kakak… ibu-ibu.. 🙂

image

image

Hahha… rasanya semua orang dah tahu kan Vitamin C dan Vitamin E memang sangat membantu dalam mencantikkan kulit! Selain untuk kecantikkan kulit, kedua-dua vitamin adalah vitamin anti-oksidan yang baik untuk menghalang dari pembentukkan sel-sel kanser. Bila sebut kanser nih, wanita adalah golongan no. 1 di dunia dalam kes kanser payudara! Jadi perlukah anda sebagai wanita mengambil ke dua-dua vitamin ini? Jawapan mesti ada pada anda… 🙂

Berminat bagi mendapatkan kedua-dua vitamin? Jom buat pilihan bijak, mana mau, BELI 6 PERCUMA 1 atau BELI 2 dengan 5% DISKAUN! Hubungi KakNgah untuk order dan konsultasi secara PERCUMA.


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Cara Mudah Untuk Cantik!

image

Cantik! semua wanita memang nak cantik selalu kan… bohonglah kalau taknak cantik, hihhi… “Cara Mudah Untuk Cantik” tajuk ini kalilah, memang mudah sesangat.. bukan hanya kelihatan cantik, sihat pun dapat tau. Bagaimana caranya? jeng…jeng..jeng…

Shaklee Sustained Release Vita-C Plus

image

Ermmm… kalau korang nak tau Sustained Released Vita-C Shaklee ni adalah Vitamin paling popular kat Malaysia nih, tak percaya? cer google… cer google… hihhi. Kenapa ianya terlalu istimewa? ni yang KakNgah nak kongsi nih… 🙂

Vitamin C Shaklee merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan vitamin C sedikit-demi sedikit dalam masa 5 jam.

Sebagai satu antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrein yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.

Testimonial diri plak..

Antara manfaat yang KakNgah rasa selepas mengamalkan Vitamin C Shaklee adalah :

Gusi berdarah
• Korang pernah alaminya? bukan semasa memberus gigi tetapi secara tiba-tiba. Itulah yang KakNgah alami, tetiba rasa semacam kat mulut, sekali tengok… owh gusiku berdarah! bila dah consume Vitamin C ni, memang susah nak berdarah kay.
• Antara faktor lain jika kekurangan Vitamin C adalah seperti kulit mudah lebam, pemulihan luka yang lambat, kulit kering, kulit kasar & ruam.

Masalah Jerawat
• Semua takut kalau ada jetawat kan, huhhu… cacat jer nampak muka nih, tak cantik! Alhamdulillah, sejak consume vitamin C dengan konsisten, Jerawat yang bernanah-nanah tu dah malu-malu nak menumpang, xcely… kalau makan ayam, telur ayam.. jerawat dengan bangganya menonjolkan diri di mukaku ini, tak suka tau, tak suka…
Macam mana vitamin C membantu masalah jerawat? Vitamin C membantu pembentukkan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kulit dan menghalang otot menjadi lembik.

Mencantikkan Kulit
• Dengan consume Vitamin C, kulit akan kelihatan lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigment adalah penyebab utama kejadian jeragat! hahha… ni yang korang nak tau sangat kan… 😀

Info Produk 
Retail Price : RM92.00 [hubungi KakNgah untuk best price]
Size : 180 tabs (3~6 bulan pengambilan)

Vitamin C juga membantu menguatkan imun badan kita dan kalau korang nak tahu, sebiji vitamin C Shaklee bersamaan 7 1/2 biji orange. Rasanya masam-masam manja gtu hah. Ops! ada lagi kay..

Shaklee Herblax

image

Ni pun penting tau kalau nak cantik! Herblax adalah detox untuk korang sebelum nak nampak lagi anggun gtu.. 🙂  Tak kisah la kalau korang nak slim melim pun tapi detox penting bagi mengeluarkan sisa-sisa bahan yang tak bermanfaat kat dalam badan tuh, kalau benda-benda tak bermanfaat tu tak keluar dulu dari badan, nak cantik pun susah tau… huhhu…  Nak tau info berkenaan detox ni, korang bolehlah menjengah DISINI.

Info Produk 
Retail Price : RM52.00 [hubungi KakNgah untuk best price]
Size : 120 tabs (3 ~ 7 bulan pengambilan)

Senang tak? senang jerk…Eh, camna nak consume dua-dua supplement nih? hahha…. konsultasinya akan diberi selepas anda selesai order kay… 🙂

Untuk order suplemen dan konsultasi secara PERCUMA, sila hubungi KakNgah yer… 🙂


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.