Stock Available

Alhamdulillah, yang sangat dinanti-nantikan telah muncul kembali… Apa tunggu lagi, jom kita borong habis-habis… 🙂

✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415 (KakNgah)

 COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Testimonial Vita C & ESP

image

Hahha… memang nampak perbezaannya kan. Bila benar-benar konsisten dengan produk, barulah nampak hasilnya. Penggunaan sesuatu produk perlu digunakan sekurang-kurangnya 3 hingga 6 bulan pertama, bukan 3 hingga 6 hari. Pengambilan air yang secukupnya juga penting untuk membantu tubuh menyerap vitamin dengan lebih baik. Pengambilan kedua-dua vitamin saling membantu dalam kesihatan dan kecantikkan kulit. Lihat, apa katanya…

image

Berminat untuk mendapatkan Vitamin C dan ESP untuk kulit anda? Hubungi KakNgah untuk order dan konsultasi percuma!


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Promo Collogen ~ 10 Dec. until 31 Dec. 2014

image

Awat noh, tetiba ja promo Collagen… hahhh, mai nak habaq mai, Shaklee nak memperbaharui lesen maka, pengeluaran Shaklee Collagen akan diberhentikan pengeluarannya buat seketika waktu, mungkin ambil masa sehingga 9 ke 12 bulan… uish… lama tu.

Tahukah Anda?

Kolagen membentuk 90% protin matriks tulang-tulang dan 2/3 dewasa tulang rawan artikular. Oleh itu, kehilangan kolagen juga boleh menjejaskan kesihatan tulang-tulang dan sesendi anda…

Kenapa Shaklee memilih sisik ikan merah sebagai bahan utama pembuatan kolagen? Ada beberapa sebab penting dan antaranya adalah:

• Kolagen hanya wujud pada haiwan dan manusia. Sisik ikan merah merupakan sumber premium kolagen. Kolagen drp ikan merah dikatakan 7x lebih berkesan berbanding kolagen daripada haiwan lain. Ia mengandungi 4000mg kolagen yang diesktrak daripada sisik ikan merah yang tulen dengan teliti. Pengambilan selama 8 minggu mampu membaiki struktur kulit dan anjalkan kulit (Ujian klinikal dah pun buktikan).

• Kadar serapan yang tinggi kerana molekul sisik ikan merah sgt ringan (1000 dalton) jadi kolagen dengan mudah akan diserap masuk ke dalam lapisan dermis kulit. Pure marine collagen yang famous (kononnya) pun mempunyai berat molekul yang tinggi iaitu lebih kurang 2000 dalton.

• Kurang pencemaran berbanding sumber kolagen lain kerana ikan merah hidup di dasar laut dengan kedalaman 5000m. Dengan kedalaman sedemikian, sudah semestinya tiada bendasing tercemar yang mengganggu ekosistem ikan merah tersebut. Segala khasiat sisik ikan merah diesktrak 100% menjadi kolagen premium untuk wanita yang sentiasa ingin kelihatan cantik.

• Sisik ikan merah mempunyai bahan yg disebut sebagai elastin. Ia membantu menganjalkan kulit dan menegangkan kulit.

Jika anda tidak mahu ketinggalan manfaat Shaklee Collagen Powder, moh kita ber’collagen’… BELI 3 PERCUMA 1 sah sehingga 31 Dec. 2014.


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Bermasker dengan Vita C & Vita E

image

Sempena ‘bulan cantik’ December nih, Kakngah nak bagi satu cara untuk melembabkan kulit muka disamping membantu membaiki kerosakan sel kulit mati. Cara yang sangat mudah dan senang…

• 1 biji Vitamin E – gunting sedikit pada bahagian buju
• 1 biji Vitamin C – hancurkan
• toner – secukupnya untuk meratakannya

— satukan ke dalam piring atau apa-apa bekas kemudian ratakan ke muka, macam tak biasa kan, hihhi… biarkan kering kemudian bilas, dah siap! Selamat mencuba… (jika kulit muka anda jenis berminyak, anda tidak digalakkan menggunakan Vitamin E sebaliknya diganti dengan GLA).

notakaki : Ini hanya cara KakNgah dan SID lain untuk menyelesaikan masalah kulit, tiada kene mengena dengan pihak Shaklee..

image

Berminat bagi mendapatkan kedua-dua vitamin? Jom buat pilihan bijak, mana mau, BELI 6 PERCUMA 1 atau BELI 2 dengan 5% DISKAUN! Hubungi KakNgah untuk order dan konsultasi secara PERCUMA.


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Bulan Cantik

Bulan Cantik! memang cantik… wanita memang tak boleh lari dari dunia kecantikkan, KakNgah pun nak cantek weihhh… hihhi… Sempena Dec. 2014 nih Shaklee bagi promo untuk semua wanita di luar sana yang memang nak selalu…selalu cantek! tak gitu adik… kakak… ibu-ibu.. 🙂

image

image

Hahha… rasanya semua orang dah tahu kan Vitamin C dan Vitamin E memang sangat membantu dalam mencantikkan kulit! Selain untuk kecantikkan kulit, kedua-dua vitamin adalah vitamin anti-oksidan yang baik untuk menghalang dari pembentukkan sel-sel kanser. Bila sebut kanser nih, wanita adalah golongan no. 1 di dunia dalam kes kanser payudara! Jadi perlukah anda sebagai wanita mengambil ke dua-dua vitamin ini? Jawapan mesti ada pada anda… 🙂

Berminat bagi mendapatkan kedua-dua vitamin? Jom buat pilihan bijak, mana mau, BELI 6 PERCUMA 1 atau BELI 2 dengan 5% DISKAUN! Hubungi KakNgah untuk order dan konsultasi secara PERCUMA.


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.