Shaklee Boy!

Selamat Hari Lahir Along! Semoga anak babah & ummi menjadi anak yang soleh… Kami semua sayang along, mmmuahhh…

Ummi doakan along berjaya di dunia dan akhirat.. InsyaAllah. 🙂

image

Alhamdulillah.. dah 7 tahun pun anak sulung KakNgah ni, tak sangka dah besar pun, dah boleh diharapkan pun… Dalam keluarga dialah yang susah nak sakit tetapi kerisauan tetap ada dalam hati nih… Kami sekeluarga masing-masing sakit mata tapi tak pulak dengan dia, Alhamdulillah…

Disebabkan semua pakat sakit mata so… KakNgah memang berikan anak-anak Nutriferon untuk imun badan diaorang… Alhamdulillah cepat je elok sakit mata diaorang semua, 4 hari jerk. Sakit mata KakNgah plak yang makan masa seminggu nak elok… hihhi…

image

Hahha… ni stock yang sentiasa ada dalam rumah, pengambilan seminggu sekali jer pun untuk ketahanan sistem badan kita. Kalau korang nak tahu, dalam kajian klinikal yang dijalankan telah menunjukan NutriFeron® telah memberi kesan secara positif terhadap sel-sel pembunuh semulajadi. NutriFeron merupakan sokongan tambahan bagi penemuan hebat dalam sains sistem imun.

TAHUKAH ANDA?
Setiap hari tubuh diserang oleh tekanan, pengambilan makanan yang tidak sihat, pencemaran dan kelesuan yang senantiasa menyerang sistem imun tubuh. Supplement NuriFeron® merupakan satu-satunya produk yang membantu menyokong sistem imun anda secara semulajadi dan selamat.

Info :
Price : RM181.25
Size : 30 sachets

Pertanyaan lanjut & Order Shaklee
✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

NutriFeron™ ~ Penemuan Pertama InterFeron.

nutriSekilas fakta yang anda perlu tahu tentang NutriferonTM

Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima
Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun – Dr. Yasuhiko Kojima.

Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan

Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.

NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower.  Hanya boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee.

***********************************************

InterFeron merupakan penemuan terhebat dalam bidang immunologi dimana ianya merupakan satu-satunya yang mula ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo pada tahun 1954.

Apakah InterFeron?

Interferon adalah protein yang dihasilkan secara semula jadi oleh sel di dalam tubuh untuk melindungi tubuh daripada serangan pelbagai penyakit, contohnya pada sel-sel darah putih, sel-sel pembunuh alami, fibroblast-fibroblast, dan sel-sel epithelial.

Tubuh secara semulajadi dapat membentuk tiga macam interferon, iaitu interferon alfa, beta, dan gamma. Dilihat dari struktur tiga dimensinya, interferon alfa dan beta mempunyai persamaan (homology) yang tinggi dan sering dinamakan interferon I. Sementara itu, interferon gamma mempunyai struktur yang berbeza dan biasanya juga disebut interferon II.

Interferon dihasilkan oleh tubuh apabila mendapat serangan dari pelbagai agen penyakit . Namun, umumnya jumlah yang dihasilkan tidak mencukupi untuk melawan agen penyakit yang berkembang biak dengan cepat . Kerana itu, bekalan interferon dari luar diperlukan dan kemudian dijadikan sebagai jenis terapi yang termasuk ke dalam jenis imunoterapi ( imunoterapi ). Inilah yang menjadi idea awal penggunaan interferon sebagai ubat .

Apakah Manfaat Nutriferon?
  • Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari – ianya adalah satu-satu interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh: T-cells, B-cells and makrofag.
  • Melawan kanser & Tumor – Inteferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsangdan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. dapat mengurangkan ketidakselesaan sewaktu rawatan terapi.
  • Melindungi dari Influenza – Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.
  • Meringankan stress dan kelesuan – Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
  • Melambatkan penuaan – Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru sel-sel juga akan jadi sihat.
  • Mengurangkan infeksi oleh pesakit Hepatitis B & C – Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan, seperti kembung perut, rasa mual muntah dan lain-lain kepada pesakit Hepatitis B & C.
  • Mempertingkatkan Menopaus – Hypertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.
  • Mempertingkatkan PMS – Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, imsomnia dan mood swing.

Banyakkan manfaatnya… nak tahu lagi tentang manfaat-manfaat lain, kene lah mencubanya… Tak kenal maka tak chennnta kan.. Bagi anda yang ingin mencuba, moh roger2 nga KakNgah, jangan malu2 kay…

 
 
 
Name Card
 
 
 

Anak Kerap Demam, Selsema dan Hidung Berdarah??? Chewable Vita-C™ 100 mg Boleh Membantu…

Bismillah dan alhamdulillah… masih diberikan harapan oleh Allah untuk KakNgah kongsikan kebaikan suplemen untuk anda semua yang memerlukannya bagi kesihatan keluarga. Rasanya KakNgah blom kongsikan kebaikan Chewable Vita-C™ 100 mg kan??? so harini KakNgah nk kongsikannya sebab Chewable Vita-C™ 100 mg  ni dah dikira suplemen wajib untuk anak-anak KakNgah…

chew vita-c

Kenapa KakNgah pilih Chewable Vita-C™ 100 mg untuk anak-anak?

Chewable Vita-C™ 100 mg sangat membantu dalam mengawal imun anak-anak KakNgah, nak2 anak-anak KakNgah yang masing2 macam askar tak kira tempat dan keadaan [almaklumlah lelaki semuanyer…] 🙂 . Anak sulung KakNgah Muhammad Aqil [6 tahun] sukar demam dan sakit cuma dia tidak berminat dengan sebarang sayur membuatkan KakNgah risau dengan kesihatan dan keperluan nutrein seharian dia. Lain pula dengan anak ke-2 KakNgah Muhammad Idraki [3 tahun 1/2] yang sememangnya menghadap semua jenis makanan namun kerap demam, selsema dan yang tak dapat tahan hidung berdarah jika cuaca terlalu panas. Anak ke-3 KakNgah Muhammad Arsyad plak suka mengutip entah apa-apa dan masukkan ke dalam mulut, baru setahun setengah so kadang-kadang jer KakNgah berikan Chewable Vita-C™ 100 mg  ni…

Kebaikan Chewable Vita-C™ 100 mg Shaklee

Vitamin C memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik.

Jika 1 tablet Vitamin C Plus Shaklee bersamaan dengan 7 biji buah oren, 1 tablet Chewable Vita-C™ pula setara 1½ buah oren.

Diperkaya Dengan Bioflavonoids Dan Rose Hips

Badan kita mampu untuk melakukan banyak perkara tetapi badan tidak dapat menghasilkan dan menyimpan Vitamin C. Vitamin C Chewable Shaklee diperkayakan dengan Bioflavonoids dan Rose Hips untuk membantu meningkatkan lagi fungsi Vitamin C dan mengelakkan pengoksidaan Vitamin C dalam badan. Memandangkan Vitamin C semulajadi selalunya dijumpai dalam tubuh badan dengan faktor yang berkaitan, Shaklee meniru keadaan semulajadi dengan cara menambahkan bahan Bioflavonoids dan Rose Hips yang mengandungi Vitamin C yang sangat berkait-rapat. 

Rose Hips yang sangat kaya dengan Bioflavonoids

Manfaat Chewable Vita-C™ 100 mg

  • Menyokong sistem pertahanan antioksidan semulajadi dalam tubuh,
  • Membantu memelihara sel badan,
  • Membantu menjaga kesihatan tulang, gigi, gusi, mata, otot dan salur darah,
  • Rasa sitrus yang hebat,
  • Sesuai untuk kanak-kanak atau orang dewasa yang mengalami kesukaran menelan tablet.
Selain daripada manfaat yang tersenarai di atas, seperti yang kita tahu Vitamin C adalah sangat berfaedah untuk kesihatan, antaranya ialah:
  • Untuk menjamin kecantikan kulit agar kelihatan cantik,
  • Sebagai anti penuaan untuk awet muda,
  • Untuk merangsang penghasilan kolagen dalam badan,
  • Memperbaiki insomnia,
  • Mengekalkan kolestrol sihat,
  • Dan banyak lagi!

credit : VitaminSuci

Harga???

Retail Price : RM37.00, nak lagi murah berganda?? leh roger2 ngan KakNgah yer…

Tahukah Anda??? Dengan mengunyah Vitamin Chewable Vita-C™, air liur membantu memecahkan Vitamin C dan membolehkan ianya diserap sebaik saja sampai ke usus kecil.

Malah, kajian menunjukkan pengambilan atau pengunyahan Vitamin C dalam kuantiti yang sedikit setiap hari membolehkan Vitamin C diserap dengan lebih berkesan.

Apa tunggu lagi??? Moh cepat wat order, 🙂

 
 
Name Card
 
 
 

Lagi Manfaat SR Vita-C Plus…

Baru balik dari merayau-rayau dengan hubby dan anak2, sekali sekala amik angin malam.. hahha. Malam ni takder banyak sangat pun yang nak KakNgah kongsikan, cuma sedikit lagi manfaat tambahan SR Vita-C Plus sebab sebelum ni dah pun dikongsikan kat SINI kan… Jom tengok apa lagi manfaat utamanya…

✂ Membentuk Kolagen – Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

✂Memperbaiki Simptom Pendarahan – Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

✂Peningkatan Sistem Imun – Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema. 

✂ Memerangi kanser – Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.

✂ Mencantikkan Kulit – Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. Memperbaiki Insomnia – Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.

✂Mengekalkan kolestrol sihat – ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

Ermmm… apa pulak yang menjadikan produk Shaklee berbeza dengan Vitamin C di luar sana? moh nengok sket…

Perbezaan Shaklee (dengan Vitamin C yang ada di pasaran)

✎ Vitamin C pertama yang natural dan bertindak secara ‘Sustained release’, berfungsi secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh selama 24 jam.

✎ Rumusan unik yang membenarkan pelepasan vitamin c secara perlahan dan berterusan selama 5 jam.

Photo: ✿ INFO KESIHATAN ✿Tahukah anda pengambilan 1 biji Vit C Plus 500mg Shaklee adalah bersamaan dengan anda mengambil 7 biji Oren Segar.Order018-664 5415 KakNgah

✎ Satu tablet membekalkan 500mg vitamin C iaitu bersamaan 7 biji setengah oren.

✎ Membekalkan ‘Bioflavinoid’ dalam jumlah yang seimbang iaitu 120mg..Bioflavonoids bekerja untuk meningkatkan keberkesanan vitamin C dan perlu diambil sebagai sebahagian daripada suplemen vitamin C..( elak salur darah dari runtuh/bocor, meningkatkan fungsi vitamin c, elak vitamin c dari cepat teroksida dan merosakkan sel)

✎ Tiada pembaziran kerana semua vitamin C digunakan akan di lepaskan ke dalam system tubuh secara perlahan mengikut keperluan.

Hahha… selesai sudah perkongsian untuk malam nih, kita jumpa lagi di lain post kay… bagi yang nak order leh roger2 KakNgah yer… 🙂

 
 
 
SID
KakNgah/ Fieza
SID : 885414
H/P No. : 018-664 5415 @ 012-664 4494
COD : Jalan Kebun, Bukit Rimau, Shah Alam & Kota Kemuning.

Kebaikan MealShakes Shaklee Untuk Kanak-Kanak

testi-mealshake1Hahha… ini sedikit jerk testimonial daripada ibu-ibu yang mencuba MealShakes kepada anak-anak mereka. Sebut jer MealShakes Shaklee, semua dah tahu ianya amat sesuai untuk kanak-kanak. Sudah ramai ibu-ibu dan ayah-ayah di luar sana yang sangat berpuas hati dengan MealShakes Shaklee, tak terkata. Manfaatnya memang tak terhingga, antara manfaat yang boleh dikongsikan adalah :

  • Nutrisi Lengkap ~ Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu untuk keperluan tubuh. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh. Ia turut mengandungi lechitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  • Membekal Nutrisi kepada Sel-Sel Tubuh ~ Kaya dengan protin (tanpa laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
  • Membantu Tumbesaran ~ Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
  • Anti-Oksida ~ Mengandungi Vitamin A, C, E, Zinc, selanium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Detoksifikasi ~ Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  • Kelazatan Rasanya ~ minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Sesuai diamalkan oleh semua golongan umur bermula seusia kanak-kanak hingga ke usia ‘banyak’.. hehhe…

Note: Sesuai untuk anak-anak Autisme kerana MealShakes kaya dengan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. Kandungan zinc dan B12 membantu dalam perkembangan otak mereka.

Nak cuba?? meh2… roger2 ng KakNgah dan dapatkan dengan harga yang lebih istimewa hanya dari KakNgah…

 
 
 
SID
KakNgah/ Fieza
SID : 885414
H/P No. : 018-664 5415 @ 012-664 4494
COD : Jalan Kebun, Bukit Rimau, Shah Alam & Kota Kemuning.

Vivix™ Membantu Melambatkan Penuaan dengan 4 Mekanisma pada Tahap Selular

vivix image Dup.. dap.. dup.. dap… menunggu promo Nov. 2013 ini, tup2 yang diumumkan adalah Vivix™, huh! lega  n syiok sungguh… Apa yang syiok sangat? hahha.. Disebabkan penangan hebat MAY 2013 [juga promo Vivix™], sekali lagi Shaklee Malaysia menawarkan promo Vivix™ di bulan Nov. nih, memang terbaik kan…

Promosi Nov. 2013 - Vivix

Semua nak cantekkk kan, tu yang berebut beli Vivix™… bulan ni promo lagi, jom rebut lagi peluang yang ada… hehhe… sapa nak bagi kan..kan..kan… Dah melalut sket2, jom kita layan camna Vivix™ membantu dalam melambatkan penuaan anda dengan 4 cara :

  1. Kerosakan DNA ~ Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu “typo” [kesilapan dari yang asal] yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.
  2. Pengawalan Genetik ~ Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi [kemerosotan] umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix™ mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.
  3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel ~ Mitochondria [penjana tenaga] di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan Mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix™ menggalakkan biogenesis [pembentukkan baru] Mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
  4. Penimbunan Protein AGE ~ Penimbunan berlebihan protein AGE [advance glycation end products] boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix™ adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol [kandungan unik dalam anggur ‘muscadine’] untuk melambatkan pembentukkan protin AGE…

Dah jelas bagaimana Vivix™ membantu dalam melambatkan penuaan anda? Dapatkanlah sempena bulan promo ni… dengan pembelian 2 botol Vivix™ anda juga layak menerima keahlian secara percuma! Apa tunggu lagi… grab jerk!!!

 
 
 
SID
KakNgah/ Fieza
SID : 885414
H/P No. : 018-664 5415 @ 012-664 4494
COD : Jalan Kebun, Bukit Rimau, Shah Alam & Kota Kemuning.

 

DTX Complex™ Detok Terbaik Untuk Organ Dalaman Anda

syukurAlhamdulillah… bersyukur ke hadrat Ilahi, dapat lagi KakNgah nak berkongsikan kebaikan suplemen Shaklee untuk semua yang mencari-carinya, ada yang melalui FB KakNgah, Page dan ada juga yang sudi sms dan call KakNgah… terima kasih di atas kepercayaan anda semua, terharu… 

Sebelum nih KakNgah ada kongsikan di post yang lalu iaitu Hepatitis C Pembunuh Dalam Senyap, hari ini KakNgah kongsikan pula manfaat lain DTX Complex untuk anda semua. Semoga sama-sama kita memperoleh manfaatnya… InsyaAllah…

DTX Complex™ 

Shaklee DTX ComplexTM merupakan supplement yang dirumuskan untuk kesihatan hati – organ penting yang selalu tidak diambil berat oleh kita. Tahukah anda bahawa hati adalah pembersih racun dalam tubuh kita. Tugasnya adalah melakukan detoksifikasi setiap hari untuk memastikan seluruh organ tubuh kita berfungsi secara normal. Kita selalu sibuk untuk menjaga kebersihan usus namun tidak tahu untuk membersihkan hati dari sisa-sisa yang tidak berkenaan…

Seperti mesin basuh, setelah bersusah payah melakukan tugas pembersihan setiap hari, kualiti pembersihannya akan makin merosot jika tidak diservis. Begitu juga dengan hati kita. Pengambilan junk food, processed food, rokok, minuman beralkohol, menghidu asap kenderaan atau kilang, bahan kimia, ubat-ubatan yang berterusan akan membebankan hati kita untuk memprosesnya. 

Apabila fungsi hati terganggu, timbunan toksin dalam badan akan menyerang organ tubuh yang lain. Anda akan mudah jatuh sakit, malah kegagalan fungsi hati juga boleh menyebabkan kematian. Bantulah hati anda untuk menjalankan tugasnya dengan lebih efektif.

credit: Beyond Mama

Kandungan & Manfaat DTX Complex™  :

 wpid-dtx-complex.png

Ekstrak Biji Benih Pokok Susu Tisel (Milk Thistle Seed)

Pokok Susu Tisel

  • Ekstrak dari biji benih Pokok Susu Tisel menghasilkan 80% silymarin yang tinggi dengan antioksida.
  • Melindungi hati daripada bahan toksin termasuk dadah, racun dan bahan kimia.
  • Merawat masalah hati seperti Hepatitis dan Sirosis.
  • Mengurangkan kadar kerosakan hati akibat lebihan alkohol.
  • Membantu dan mencegah dan merawat masalah batu karang.
  • Membantu masalah kulit seperti psoriasis dan ekzema.

Articok (Artichoke)

articok

  • Membina semula sel-sel hati.
  • Merangsang pengaliran hempedu.

Dandelion

dandelion

  • Membantu fungsi hati, sangat berguna ketika berlaku kebengkakkan hati (Hepatitis) dan jaundis.
  • Membantu penghadaman dengan merangsang pengaliran hempedu dari hati dan pundi hempedu ; membantu mencegah batu karang.
  • Membantu merawat endrometriosis, bertindak sebagai julap lembut untuk masalah sembelit.
  • Meningkatkan keupayaan tubuh menyerap zat besi – melawan anemia.
  • Melawan tumor dan kanser.
  • Merendahkan gula dalam darah. Baik juga untuk masalah kekembungan dan lebihan air.

Kunyit

kunyit

  • Mengandungi curcumin ; bahan antioksida.
  • Meningkatkan kesan anti-keradangan dan membantu mengurangkan kesakitan.
  • Mempunyai kesan anti-viral terhadap HIV.

Reishi Mushrooms (Ling zhi)

reishi mushrooms

  • Membina imun – membantu dalam mencegah dan merawat kanser.
  • Mengurangkan masalah bronkitis, sinusitis.
  • Merawat sindrom keletihan yang kronik.
  • Membantu mencegah penyakit jantung.

Schizandra

schizandra

  • Ekstrak biji benih dari Schizandra ini mengandungi bahan anti oksida.
  • Ia juga berkait dalam merangsang sistesis protin, meningkatkan jumlah enzim di dalam hati untuk tujuan detoksifikasi dan memperlahankan pembentukan toksin.

Note: Saiz hidangan – 3 biji sehari (untuk 30 hari) & 90 biji / botol [RM 155.00 (WM)/RM 160 (EM)]

Hati merupakan organ terbesar di dalam tubuh manusia dan berkeupayaan dalam membina semula. Contohnya, serangan jantung akan merosakkan otot atau organ jantung. Tetapi, serangan kepada hati akibat pengambilan alkohol berlebihan boleh merosakkan hati. Namun, hati mampu membaiki organnya sendiri. Hati boleh dianggap sebagai INDUSTRI PEMPROSESAN dalam tubuh manusia, menjalankan fungsi-fungsi kritikan untuk membaiki.

Dapatkan DTX Complex™ dengan harga mampu milik apabila anda membelinya dengan KakNgah… 🙂

 
 
 
SID
KakNgah/ Fieza
SID : 885414
H/P No. : 018-664 5415 @ 012-664 4494
COD : Jalan Kebun, Bukit Rimau, Shah Alam & Kota Kemuning.