Cara Mudah Untuk Cantik!

image

Cantik! semua wanita memang nak cantik selalu kan… bohonglah kalau taknak cantik, hihhi… “Cara Mudah Untuk Cantik” tajuk ini kalilah, memang mudah sesangat.. bukan hanya kelihatan cantik, sihat pun dapat tau. Bagaimana caranya? jeng…jeng..jeng…

Shaklee Sustained Release Vita-C Plus

image

Ermmm… kalau korang nak tau Sustained Released Vita-C Shaklee ni adalah Vitamin paling popular kat Malaysia nih, tak percaya? cer google… cer google… hihhi. Kenapa ianya terlalu istimewa? ni yang KakNgah nak kongsi nih… 🙂

Vitamin C Shaklee merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan vitamin C sedikit-demi sedikit dalam masa 5 jam.

Sebagai satu antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrein yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.

Testimonial diri plak..

Antara manfaat yang KakNgah rasa selepas mengamalkan Vitamin C Shaklee adalah :

Gusi berdarah
• Korang pernah alaminya? bukan semasa memberus gigi tetapi secara tiba-tiba. Itulah yang KakNgah alami, tetiba rasa semacam kat mulut, sekali tengok… owh gusiku berdarah! bila dah consume Vitamin C ni, memang susah nak berdarah kay.
• Antara faktor lain jika kekurangan Vitamin C adalah seperti kulit mudah lebam, pemulihan luka yang lambat, kulit kering, kulit kasar & ruam.

Masalah Jerawat
• Semua takut kalau ada jetawat kan, huhhu… cacat jer nampak muka nih, tak cantik! Alhamdulillah, sejak consume vitamin C dengan konsisten, Jerawat yang bernanah-nanah tu dah malu-malu nak menumpang, xcely… kalau makan ayam, telur ayam.. jerawat dengan bangganya menonjolkan diri di mukaku ini, tak suka tau, tak suka…
Macam mana vitamin C membantu masalah jerawat? Vitamin C membantu pembentukkan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kulit dan menghalang otot menjadi lembik.

Mencantikkan Kulit
• Dengan consume Vitamin C, kulit akan kelihatan lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigment adalah penyebab utama kejadian jeragat! hahha… ni yang korang nak tau sangat kan… 😀

Info Produk 
Retail Price : RM92.00 [hubungi KakNgah untuk best price]
Size : 180 tabs (3~6 bulan pengambilan)

Vitamin C juga membantu menguatkan imun badan kita dan kalau korang nak tahu, sebiji vitamin C Shaklee bersamaan 7 1/2 biji orange. Rasanya masam-masam manja gtu hah. Ops! ada lagi kay..

Shaklee Herblax

image

Ni pun penting tau kalau nak cantik! Herblax adalah detox untuk korang sebelum nak nampak lagi anggun gtu.. 🙂  Tak kisah la kalau korang nak slim melim pun tapi detox penting bagi mengeluarkan sisa-sisa bahan yang tak bermanfaat kat dalam badan tuh, kalau benda-benda tak bermanfaat tu tak keluar dulu dari badan, nak cantik pun susah tau… huhhu…  Nak tau info berkenaan detox ni, korang bolehlah menjengah DISINI.

Info Produk 
Retail Price : RM52.00 [hubungi KakNgah untuk best price]
Size : 120 tabs (3 ~ 7 bulan pengambilan)

Senang tak? senang jerk…Eh, camna nak consume dua-dua supplement nih? hahha…. konsultasinya akan diberi selepas anda selesai order kay… 🙂

Untuk order suplemen dan konsultasi secara PERCUMA, sila hubungi KakNgah yer… 🙂


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s