I am a HERO

image

Memang hero, sebab dia boleh relax je ng luka jatuh tu, KakNgah plak yang meraung tak sudah… Pastu elok plak dengan luka tu dia kayuh basikal, melompat dan memanjat sementara menunggu babah eay balik rumah bawa dia ke hospital.

Hai anak… macam mana la ummi tak stress... Allahhu.. kadang-kadang rasa berdosa pun ada bila tak dapat nak jaga diaorang dengan baik. Sedih sangat sebab tak dapat jadi ibu yang sempurna untuk diaorang… ummi sayang anak-anak ummi, sebab tu ummi marah dan denda korang kalau nakal.. 😦

Doktor pun bleh gelak dengan dia kat hospital tuh sebab dia boleh relax bila doktor tu buka luka (masukkan jari dalam lukanya), cuci luka & tampal luka dia… bila doct. bercakap dia buat derk jerk dan pandang doct. yang 4 orang tu macam pesalah… 🙂 Oh… angah.

image

Walaupun tak teruk tapi sebagai ibu rasa sakit yang anak tanggung tu turut terasa! Moga cepat sihat yer.. walaupun memang angah tak rasa sakit dan relax jerk…

Bagi yang nak dapatkan supplement boleh hubungi KakNgah kay… 🙂


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s