Terima Kasih Mak, Terima Kasih Ayah!

image

Alhamdulillah… pejam celik, pejam celik harini 21hb September genaplah usia KakNgah 33 tahun. Terima Kasih Mak, Terima Kasih Ayah… 😥  Rindu sangat dengan arwah ayah… KakNgah anak emas arwah, kata sedara mara dan jiran-jiran terdekat. Apapun KakNgah sayangkan ayah, sayangkan mak.

Dari kecik KakNgah suka berangan, berangan nak belajar jauh-jauh dari kampung, berangan nak cari calon suami jauh dari kampung, berangan dan berangan tapi memang dapat pun angan-angan tu semua. Dalam bahasa mudah angan-angan tu “IMPIAN”. KakNgah yang berasal dari Kedah dapat sambung belajar ke Negeri Sembilan dan berjumpa jodoh pun dengan orang Negeri Sembilan… 🙂

Alhamdulillah… kini KakNgah dah anak 3 pun tapi angan-angan nak berikan mak sebuah rumah belum tercapai, insyaAllah… ada rezeki nak sangat lihat mak berehat tanpa sebarang kerja. Ayah! dah 3 tahun lebih tinggalkan kami namun rasa cam baru jer sehari dua, tetiba rasa rindu sangat dengan arwah.

KAKAK! panggilan untuk KakNgah di kampung halaman.. yang kecil, tua atau muda dah terbiasa memanggil KakNgah dengan panggilan kakak. KakNgah ni nak kata manja tu taklah, suka buat urusan sendiri jerk, adik beradik 7 orang, 5 lelaki dan 2 perempuan (KakNgah & adik kecil). Perangai memang kasar bak lelaki, longkang besar, parit dan pokok semua KakNgah ikut masuk dan panjat… hihhi.

image

Bila dah kawen, sikit-sikit perangai cam lelaki tu dibuang, dah jadi mak budak kan… buruk kalau tak dibuang… 😛

Alhamdulillah… Terima Kasih Mak, Terima Kasih Ayah sebab dah besarkan kakak!

Nak order supplement?


✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s