Consume HerbLax Tetapi Tak Membuang? TIPS.

image

Ahhha… ramai bebenor rakyat Malaysia ni yang sukar membuang, ye dokkk? termasuk ler teman nih hah… 🙂 Disebabkan dah tak tahan dengan sembelit dan berdarah setiap kali membuang maka mau tak mau kita ngap HerbLax nih… senang nak membuang Kak Ton oiii…

“Eh, naper yer setiap kali saya ambil HerbLax, membuangnya pun rasa cam susah jerk….?”

Ni KakNgah nak pesan nih… air tu kene cukup pengambilannya, sehari 8 gelas air putih… Nak makan ubat ko, nak makan supplement ko… perlu diambil dengan air putih, bukan air yang bergula atau bergas! aiyooo…. klu itu macam consume tapi air putih kurang tak guna la Kak Ton oiii… hahhhh, kan KakNgah dah marah! Eh, mana marah… gtau jerk 😛

“Saya ni asyik tak teringat nak minum air putih…”

Ni satu penyakit nih, lupa+malas ye dok? 😉 Apa susah Kak Ton oiiii, standby siap-siap air tu sebekas, nak senang bawa jer jug tu g kojo (kerja), agak-agak la weih… kat kodai (kedai) banyak bokeh (bekas) air Kak Ton oiii.. 2 3 hinggit jer pun!

image

Camni pun dah kira ok, tak pun boli (beli) yo mineral water yang bosar (besar) tuh…apa susah! klu suri rumah pun asyik tak teringat jo, standby la sebekas lotak (letak) kat ateh (atas) TV, solosai (selesai)  masalah…

Ni KakNgah nak bagi tip sket… malam dah ngap HerbLax kan so pepagi selepas keluar dari tandas tu korang teguk ler sikit air dari bekas tu (agak-agak dalam secawan air). Nanti lagi copek (cepat) proses pengeluaran toksin dari badan korang tau… tak caya jom order n try buat. 😉

Info Produk
Retail Price : RM52.50
Size : 120 tabs

Harini kita belajar Bahasa Negeri Sembilan yer… ahaks! Ermmm, yg nak order moh mengorder…

Pertanyaan lanjut & Order Shaklee
✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s