Shaklee Boy!

Selamat Hari Lahir Along! Semoga anak babah & ummi menjadi anak yang soleh… Kami semua sayang along, mmmuahhh…

Ummi doakan along berjaya di dunia dan akhirat.. InsyaAllah. 🙂

image

Alhamdulillah.. dah 7 tahun pun anak sulung KakNgah ni, tak sangka dah besar pun, dah boleh diharapkan pun… Dalam keluarga dialah yang susah nak sakit tetapi kerisauan tetap ada dalam hati nih… Kami sekeluarga masing-masing sakit mata tapi tak pulak dengan dia, Alhamdulillah…

Disebabkan semua pakat sakit mata so… KakNgah memang berikan anak-anak Nutriferon untuk imun badan diaorang… Alhamdulillah cepat je elok sakit mata diaorang semua, 4 hari jerk. Sakit mata KakNgah plak yang makan masa seminggu nak elok… hihhi…

image

Hahha… ni stock yang sentiasa ada dalam rumah, pengambilan seminggu sekali jer pun untuk ketahanan sistem badan kita. Kalau korang nak tahu, dalam kajian klinikal yang dijalankan telah menunjukan NutriFeron® telah memberi kesan secara positif terhadap sel-sel pembunuh semulajadi. NutriFeron merupakan sokongan tambahan bagi penemuan hebat dalam sains sistem imun.

TAHUKAH ANDA?
Setiap hari tubuh diserang oleh tekanan, pengambilan makanan yang tidak sihat, pencemaran dan kelesuan yang senantiasa menyerang sistem imun tubuh. Supplement NuriFeron® merupakan satu-satunya produk yang membantu menyokong sistem imun anda secara semulajadi dan selamat.

Info :
Price : RM181.25
Size : 30 sachets

⌨ Pertanyaan lanjut & Order Shaklee
✆ Call/SMS/WhatsApp: 018-6645415
(KakNgah)
âž² COD Area: Shah Alam, Klang, Telok Panglima Garang, Kota Kemuning, Kg. Johan Setia, Kg. Jalan Kebun, Nilai, Pajam, Bukit Rimau, Bukit Naga & Bukit Kemuning.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s