Testimonial Diri Sendiri Consume Vivix™ Shaklee… Memang Terbaik!!!

Photo: Hanya dengan sesudu teh setiap hari, Vivix Shaklee membantu KakNgah...» lebih luar biasa bertenaga [thalassaemia trait selalu lemah2 badan],» merawat masalah sembelit,» mengurangkan stress,» awet muda,» mengawal gemuruh,» menghilangkan sengal2 badan,» merawat sakit sendi..Ini apa yg KakNgah rasa pada diri Kakngah lah... Alhamdulillah.. Sangat2 berbaloi2 mencubanya..Jika anda mempunyai masalah seperti KakNgah, bolehlah mencubanya. Pasti berpuas hati..Whatsapp018-664 5415KakngahSID 885414Bismillah walhamdulillah…. dari semalam badan kurang sihat.. demam akibat bengkak susu, anak kecil dah setahun 8 bulan pun kene bengkak susu… hahha, alhamdulillah rezeki anak.

Harini KakNgah kongsi sket jerk.. testimonial sendiri consume Vivix™ Shaklee.. memang terbaik.. Sebenarnya KakNgah consume ni sebab nak tengok dengan penerimaan badan, almaklumlah KakNgah ni kan thalassaemia trait… 🙂

Kenapa bagi KakNgah Vivix™ Shaklee terbaik?

Vivix™ adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol; sekaligus menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Hahha… perasan tak bahawa Vivix™ ni mengandungi khasiat antioksidan so memang sessuailah dengan KakNgah untuk consume Vivix™ nih.. Walaupun baru 2 minggu consume KakNgah dapat merasakan perubahan yang sangat ketara dalam diri KakNgah, patutlah kawan-kawan KakNgah sibuk dok suh amek Vivix™ ni, terlebih-lebih khasiatnya… Alhamdulillah…

Apakah Perubahan Pada Diri KakNgah Selepas Consume Vivix™?

  1. Insomnia ~ Seriously KakNgah mengalami insomnia yang boleh dikatakan pada tahap teruk jugalah, kalau mengandung lagi-lagilah teruknya, huhhu.. Alhamdulillah sesangat, sekarang KakNgah senang jer tidur, dulu kalau tidur sejam dua dah terjaga pastu bukan main susah lagi nak nyenyak tidur sampai kadang-kadang bila siang tu sibuklah stress bagai…
  2. Memberikan Tenaga ~ Seseorang yang mengidap thalassaemia mudah letih tak bermaya, kadang2 boleh ke tahap kronik sampai pitam. KakNgah hanya sebagai pembawa jika pengidap risikonya setiap bulan perlu tukar darah. Tersentuh hati tengok anak-anak kecil pengidap thalassaemia yang kene tukar darah setiap bulan… 😦 Selepas consume Vivix™ KakNgah lebih bertenaga, macam tak percaya tetapi itulah hakikatnya khasiat Vivix™.
  3. Merawat Sakit Sendi & Lenguh-Lenguh Badan ~ Yang mengenali KakNgah tentu dah tahu KakNgah ni cam mana, hehhe… bukan kurus, bukan kecil tapi kering! hahha… bila dah kering ni mudah sangat sakit-sakit sendi dan lenguh-lenguh sakit badan so dengan Vivix™ segalanya tidak perlu dirisaukan lagi.
  4. Merawat Sembelit & Buasir ~ Huhhu… ini satu hal penyakit nih.. setiap kali selepas bersalin memang KakNgah akan kene sembelit teruk sampai tahap buasir, berdarah-darah penuh mangkuk tandas, alhamdulillah selepas consume set menyusu sembelit & buasir KakNgah hilang namun kadang-kadang tu sembelit ada jugalah berteman sekali sekali.. hahha… Apabila consume Vivix™ ni, sehari 2 3 kali plak membuangnya dengan mudah plak tu, Alhamdulillah…
  5. Mengurangkan Stress ~ Hahha… ni satu hal, KakNgah ni memang mudah stress, nak2 dengan 3 askar kat rumah, lagi2lah… hehhe… Dengan consume Vivix™, KakNgah lebih relax, sungguh terasa kelaianannya...
  6. Mengawal Rasa Lapar ~ KakNgah rasa kalau ada yang nak kurus bolehlah consume Vivix™ nih.. sebab apa??? hahha, sebelum consume Vivix™, badan KakNgah akan mengeletar dan perut pun mulalah memainkan lagu rindu serindu-rindunya… hahha, serious.. KakNgah jenis tak tahan kalau lambat makan, pagi kalau bangun tidur, nasi dululah yang KakNgah hadap, bukan nasi goreng yer, nasi berlauk.. kalau g kedai untuk ‘bekfes’, KakNgah akan order nasi lemak tambah tau… Tak Caya??? leh tanya my hubby kay… 🙂
  7. Bengkak Susu ~ Sakit sangat kalau bengkak susu tau, mau 3 hari baru baik, kadang-kadang tu menangis tahan sakit tapi sejak consume Vivix™ nih, sehari jer dah okeh…

Alhamdulillah sesangat… semuanya dengan izin Allah Yang Maha Esa kan… KakNgah sendiri rasa cam tak percaya tetapi itulah hakikatnya khasiat Vivix™ yang KakNgah dapat rasakan pada diri KakNgah… Sungguh2 berbaloi..

Berapa Harga Sebotol Vivix™?

Sebotol Vivix™ rm475.00 (Semenanjung) & rm499.00 (Sabah & Sarawak) kene sangat dengan khasiatnya yang pelbagai… OPS!!! nak lagi murah berganda dengan FREE POSTAGE??? leh roger2 ngan KakNgah… 🙂

 
 
 
Name Card
 
 
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s